Wszelkie analizy publikowane na niniejszym blogu stanowią wyraz osobistych opini i poglądów autora i nie powinny być traktowane jako rekomendacje kupna bądź sprzedaży papierów wartościowych w rozumieniu Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 19 Października 2005r. w sprawie informacji stanowiących rekomendacje dodtyczące instrumentów finansowych, ich emitentów lub wystawców. (D.U. Z 2005 R. NR 206 POZ.1715

poniedziałek, 16 stycznia 2012

Usd/Cad - Ważne sygnały, poziomy, wzniesienia Fibo.

Witam wszystkich serdecznie na moim blogu. Dzisiaj chciałem wam zaprezentować szczegółową analizę techniczną mojej ulubionej pary walutowej (bardzo spokojna nie to co franki lub Eur/Usd).
Wybrałem moment kulminacyjny na tej parze, klaruje nam się na wykresie trójkąt którego wybicia może spowodować mocne umocnienie/osłabienie się wobec drugiej waluty. Koniec formacji jest przewidywany na (1-2tyg). Moim zdaniem wybicie nastąpi w górę czyli Usd umocni się do Cad. Dlaczego tak uważam?
Ponieważ widzimy dywergencje na oscylatorze Macd. Stochastyczny także pokazuje mocne wyprzedanie już kursu, a średnia krótkoterminowa przebija od dołu średnia długoterminową co stanowi mocny sygnał kupna.
Wstęgi Bolingera także się mocno zwężają co pomaga nam w interpretacji ,iż wybicie będzie mocne.
Pierwszy poważny opór który powinniśmy przebić aby moja teoria się sprawdziła jest 50% Fibo (1,02440) następnie (1,03212) - przebicie tego poziomu spowoduje impuls który poprowadzi nas od razu wiele pipsów do przodu.Najbliższe wsparcie na poziomie (1,01355) następnie kolejny dołek którego przebicie spowoduje obsunięcie się kursu (scenariusz o wiele mniej prawdopodobny) (1,00530). Przebicie poziomu oporu który omówiłem w pierwszej części mojej analizy może spowodować popyt ,aż w okolice 1,20 (61,8%) Fibo.



Pozdrawiam Serdecznie
Mateusz Szczepanik

Wszelkie pytania sugestie proszę kierować na adres: analizy-techniczne@vp.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz